Ta Taxijävel Då!

Ååhh gamla människor är så olika...
Idag när vi var på hemköp såg jag en liten tant, och hon va jättesöt och log mot mig och allt, och påväg till kungsmässan stog det en gumma där med hundar och Frida ba "Åååh får man klappa?" och hon ba "Självklart!", och så ska det vara!
Men, nu jävlar, på bussen hem satt det en gubbe och en tant, och så var det en tjej som prata e telefon, och hon prata inte särskilt högt utan som vanligt, och helt plötsligt säger han typ " Kan du sluta prata i telefon? Säg det du vill och stäng sen av telefonjäveln! ". Då jävlar börjar det bubbla i mig!
Och lite senare, för hon fortsätter prata (det hade jag också gjort, gubbfan), så säger han typ "Prata färdigt och ta sen ditt tugummi och kör upp det i mikrofonen!", och jag svär, om han hade sagt EN ENDA sak till till henne hade jag fan sagt "Men hon får la fan prata i telefon om hon vill eller?! Om du vill ha en tyst åktur hem kan du åka taxi eller hemtjänst, du äger fan inte bussjäveln!" men sen va han tyst, tur för han.
JAG HATAR SURA GAMLA MÄNNISKOR
Dagens Ord: Slabbmongo


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHHA! jäävla gubbslabb! hahaa nää, men fan va otrevliiig :S han borde skjutas. nää, men guuud.. va säger jag hahah! ha det bäst i USA min vän <33

2010-03-29 @ 19:01:45
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Therese Szanto

Man hoppas ju att vi INTE kommer bli såna! Kan tänka mig att vi kommer vara de tanterna/gubbarna på gatan som ger ut godis till småbarn och som barnen pallar äpplen av!



hahah!



KOM HEMNU! <3

2010-04-03 @ 14:16:28
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0