Rockaholic

Jadå på lördag är det lokalfest, Rocktema. Det kommer bli asball att klä sig som en rockstjärna, jag tror fan jag kommer passa in på rollen, he-he.
Nä men lite kedjor, lite läder, skinn ringar och slitna jeans så är man fixad. Inträdet är 100 spänn, har du inte köpt biljett så gör det nu!
Idag köpte jag faktiskt en skinnjacka festen i ära, det var rabatt på ytterplagg på H&M, så jag slår la till! Har man varken jobb eller pengar är rea himmelriket. På tal om rea, om det är någon jag känner som kan hitta låga priser på i stort sätt ALLT så är det Frida Lindgren! Jag sa senast idag till henne att hon borde starta en blogg som heter typ "Fridas Budget", den hade jag iaf läst!
Anyways, jackan var inte den jag ville ha, för den jag ville ha fanns bara i S, och det kan jag verkligen inte ha, jag har typ XL eller i vissa fall L. Så jag fick ta den näst bästa jag kunde hitta, och eftersom jag inte kunde hitta något på varken Zara eller JC så fick det bli H&M.
Förresten, idag blev jag faktiskt intervjuad av en reporter från Norra Halland! Haha jag fick typ bara tre-fyra frågor iofs, men vem vet jag kanske hamnar på en liten sidannons i nästa nummer? Det ska jag kolla!

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA! saant, jag är verkligen bäst på att köpa billigt xD men hellre få mkt för pengarna än lite för pengarna? HÖHÖ <33

2010-03-21 @ 23:13:44
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0