Ledig

Idag är det onsdag och jag är LEDIG!
Dock har jag en hel del att göra, typ matte och öva på min engelska presentation.
Jag MÅSTE få mvg, hur skulle det se ut om jag inte fick mvg i engelska A?
Men jag såg på face att både Erika och Marigona fick mvg, så det kanske fixar sig!
För övrigt har jag gjort om headern, jag hatar den.
Allt för att vissa har sagt att dom inte gilla min gamla, för att JAG inte var med i den, så jag gjorde den nya.
SKITful.
Jag får nog ändra tillbaka, eller göra en ny.
Åååh jag orkar inte med mattefan. Det kommer sluta med att jag gör dom ikväll istället, för jag kommer aldrig orka!
Och sen english aswell såklart.
Jag börjar nog dagen med något roligare istället, typ äta chips. Mmmmmmm.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0