Yesterday

Igår så hade jag inget planerat, jag satt hemma med pappa och höll på med blogg-designen.
Vid typ nio-tiden smsa Titus mig och fråga vad jag gjorde, för han var nämligen hemma hos Madeleine Åsblom som bor rätt nära mig, och faktiskt är en gammal dagiskompis som jag inte pratat med på flera år (med undantag från en kväll som jag bara hastigt bad henne om en sak). Så han kom och mötte mig och så gick vi ner till Madde. Där väntade två personer jag aldrig träffat: Tua och Alicia, och så Stina som jag träffat ett par ggr, Madeleine och en vattenpipa. Så vi smok-ed some waterpipe och hade det bra, lite kallt bara :/
Sen gick vi in och kolla på Scary Movie 2, jag älskar dom filmerna dom e så jävla roliga! Men kvällen fortsatte la och sen var det dags att dra sig hemåt, så när jag kom hem fortsatte jag med den nya headern och bloggdesignen.
Idag ska jag hem till mamma, så jag måste PACKA, och det är bland det värsta jag vet! Jag måste packa alla mina grejer 1 gång varannan vecka, och jag är sjukt trött på det! Men det måste la göras.
Imorn blir det skola då och vi får la se hur det går..
Ha det gött så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0