Waste of Money

Hallå då!
Nu ska jag faktiskt berätta vad jag gjorde igår: Jag var på bio och såg Sherlock Holmes.
Det var jag, Jenny, Markus, Stina, Anna, Erika, Annie, Daniel och Lucas.
Och nu ska jag recensera (stavning?) filmen för er med tre ord:
DEN VAR SÄMST!
Har ni funderat på att se den, så gör inte det! Alla tyckte den va lika dålig, och det var den fanimej! Aldrig att jag skulle vilja att andra människor ska behöva lägga ut, nej SLÖSA, 90 spänn på något så dåligt!
Filmen handlar i stort sätt om Sherlock och hans kompanjon Watson, och dom ska samarbeta för att stoppa lord Blackwood (så fort jag hörde Blackwood fatta jag att filmen skulle va dålig, töntigaste skurknamnet!) som är någon typ av magiker som typ har offrat 5 kvinnor till någon och i något syfte man inte får veta. Iaf hängs skurken i början av filmen, bara för att senare återuppstå och sen händer massa konstiga saker.
Jag lovar, filmen va så dålig att jag somna! Jenny fick väcka mig :P
Det enda jag betalade 90 kronor för var att få sitta i en trång stol, få ont i rumpan och att sova.
Usch!
Men idag ska jag iaf förhoppningsvis åka in till Kba och äta på McDonalds med Anna, Therese och kanske Johanna och Frida. Sen ska vi se om vi kan få komma på 18års party :)
Och just det, jag gjorde lite mer igår: efter skolan följde Therese och Johanna med mig hem, och så gjorde vi lite makaroner, köttbullar och makaroner. Det var riktigt trevligt och roligt! Sen kom Anna och Frida och så hade vi alla det bara trevligt! Vi hade tänkt sjunga lite SingStar, men klantig som jag är tog jag bara med mitt ps3 och spelet till mamma, glömde mickarna i garderoben -.- Haha men vi hade kul ändå!
Så ha det bra allihopa, hejhej!
BUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja förlåt vi skulle sett Avatar ist :S Jag hatar också HOlmes :S Konstiga är att min päron och andra jag känner älskar den :S



Kraaam <3

2010-01-09 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0