Söndag

Hallå kära vänner! 
Nu har jag egentligen lite att berätta, för jag har inte uppdaterat på flera dagar, men vi får se hur mycket jag orkar skriva :) 
I fredags var jag hemma hos Andreas och sov där. Vi passade hans lillebror Axel och kolla lite på film och så, så det var bara en lugn kväll, rätt skönt. 
Igår däremot så åkte jag och Andreas hem till en som hette Sandra som bodde i Kungsbacka. Där träffade vi David från våran förra klass, och Hampus från vår förr-förra. Det var rätt många där, men alla va asgoa, så jag lärde känna en hel del nytt folk, vilket alltid e kul! Och allt funka bra, ända tills det kom typ några flintisar som bara skulle börja bråka med alla! Seriöst, dom gick verkligen på alla, tom mig :o 
Fyfan vad jag hatar såna människor! Det enda dom ville var att komma och slåss, medans alla andra bara ville ha roligt! Nej, det var nog dom töntigaste människorna jag någonsin träffat. Så kvällen fick typ sämsta avslutet någonsin, någon grät och en annan blev skallad, så dom töntarna hoppas jag att jag slipper se igen! 
Idag ska jag inte göra så mycket, typ läxan tills på måndag och kanske se på en film eller något.. 
Men ni får ha det bra sålänge! Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0