Radio GaGa

Hallå!
Dåligt med inlägg, vadådå? Stäm mig.
Haha nä nu ska jag inte vara otrevlig! :) Har ju faktiskt en nyhet som får en på dåligt humör, det räcker med det :/
Jo här är grejen:
VAD är det för fel på Lady GaGas hår? Åhh jag tycker verkligen att hon har förstört det! Jag har för det mesta inget emot folk som går emot mängden, tvärt emot, det är en av anledningarna till att jag älskar Lady GaGa, men detta HÅRET är bara fel! Vad är det för färg egentligen?!
Nä, hon får ta och färga om det igen, annars blir jag inte glad! (Jag älskar dig ändå Stefani Germanotta<3)
Ha det bra!

:(

Kommentarer
Postat av: Frida

HAAHAHHA, det ser ut som en misslyckad blekning XD

2010-01-04 @ 16:30:49
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0