Ööööhh...

Hejhej!
Nu sitter jag hemma efter en  helgalen kväll som utspelade sig både här och där. Haha alltså jag borde ha träningsvärk nu, men det har jag inte! Nu ska jag berätta varför:
Kvällen började med att vi samlades hos Malin och träffade hennes släkt, familj och vänner. Där gjorde vi lite frågesport, spelade Wii Bowling och åt mat, som var jättegod! Sen gick jag, Emelie och Malin hem till mig och hämtade lite cider och så bytte jag om.
Efter det var det dags att gå till Philip Wassberg, så vi tog en liten promenad till honom. Hemma hos honom så fick vi lite champagne (haha schteek?) och lyssna på musik och typ snacka. Vid tolvslaget var det dags att spruta lite champagne ut på altanen och smälla raketer! Och det är där mina bilder kommer ta slut :/ Men jaja kvällen slutade iaf inte där!
Jag bestämde mig för att det var dags att dra vidare, till Tom den här gången. Han bor i Oskarsberg, så jag sprang ut till bussen. Där visade det sig att jag precis hade missat den och att nästa gick 01.21, och klockan var 00.42 typ. Då tänkte jag att jag kunde börja gå till nästa busshållplats, och nästa efter det osv. Iaf, för att göra historien kortare så slutade det med att gick gick och sprang vartannat ända till Oskarsberg och Tom! Jag va fan snabbare än bussen, för när jag var framme såg jag den åka förbi! Asså jag trodde typ att jag hade gått 2 mil, men sen fick jag tänka om lite och då blev det 1 mil, men sen prata jag med mamma och hon sa det bara var typ en halv mil! Men jaja det var jävligt långt iaf!
Hemma hos Tom fick jag träffa Frida! Då blev jag, och Frida också såklart, jätteglad! Toms hus var sjukt nice, jag hade faktiskt sagt det till mamma flera ggr när vi har åkt förbi, fast då visste jag inte vem som bodde där! Men jag hann bara vara hos Tom i max typ en timme, sen var jag tvungen att ta sista bussen med Jesper Cederlöf. Haha han är iaf trevlig när han e packad! Det e han säkert i vanliga fall också, men jag känner honom inte så bra.
Sen kom jag äntligen hem, efter att nästan ha kräkts på bussen! Så jag gick direkt upp, tog ett glas vatten, en hink, en filt och la mig och kolla på TV. Sen somna jag som en sten!
Men det var en sjukt bra kväll enligt mig, för jag fick ju träffa Frida! Och Nellie, Simon och massa randoms som jag inte kände, men dom var sjukt trevliga! Dom gillade nog mina glasögon ;)
Men ikväll ska jag nog slappa hos Carro med henne, Malin och Pierre. Det ska bli skööönt! :)
Pusshej, hoppas ert nyår va lika bra som mitt! <3
Haha kanske ser lite korkad ut där då..





Ke$ha FTW




















Kommentarer
Postat av: Therese

YÄÄÄYY!

GOTT NYTT FÖR FAN! <33333333

2010-01-02 @ 18:47:44
URL: http://thereseszanto.blogg.se/
Postat av: Frida

Det va skitkul att du kom! :D:D<33

2010-01-03 @ 16:27:04
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0