Men Jag Älskar Henne!

Hon e så jävla bra!
Det finns ingen bättre, och allt hon gör bara lägger sig intill mitt hjärta! Haha :)
Måste fan se henne live någon gång, det måste vara världens häftigaste upplevelse!
Och jag förlåter dig för din hårfärg, om du bara fortsätter göra din musik och chocka oss med dina urhäftiga upptåg!
I'm Your Biggest Fan, I'll Follow You Until You Love Me

Lady GaGas Paparazzi Live på MTV's VMA Gala
Bästa uppträdandet, särskilt slutet fyfan! Det bara rinner blod, och folk typ fattar inte att det hör till och blir oroliga, och sen när dom fattar ba "WOOOHH!"
Paparazzi är min absoluta favorit-låt med henne. Det är den enda låten någonsin som jag kan lyssna på om och om igen, och den är alltid lika bra!
Lady GaGa är Kärlek
>Lady GaGa - Bad Romance (Bimbo Jones Remix)[Radio Edit]

Kommentarer
Postat av: Frida

svar; nää, bilderna på dig är jättefina. Kolla bara dom på miigi ;O Ser ut som ett jävla fyllesviin :D

<3

2010-01-04 @ 16:15:04
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Frida

Förresten är du besatt av Lady Gaga!!! HAHA! hon såg helt död ut i slutet när hon hängde däär xD

2010-01-04 @ 16:20:59
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0