Jesper Dissar

Ja!
Enbart för att Frida har bestämt sig för att kaxa genom att inbilla sig att någon bryr sig om hennes "ute-lista", så ska jag lägga ut min här!
Det är ute att:
  • Heta Frida Lindgren
  • Ha en mamma som liknar Sally
  • Läsa Tyska
  • Ha en katt som inte heter Musse
  • Inte stödja offren i Haiti
  • Låtsas att man är ICA-Jerry
  • Ha på sig jeans-leggings
  • Ha på sig koftor som slutar vid naveln i alla regnbågens färger
  • Ha en svart-gul öron töjning
  • Bo i Mölndal
  • Ta 4:an till pendeln
  • Ta pendeln till skolan
  • Sluta 12.20 på onsdagar
  • Läsa Vampyrböcker
  • Störa sig på allt
  • Tycka att Lady GaGa är ful
  • Ha hemtelefon med sladd
  • Använda rabattkuponger på bio
  • Ha Moonboots
  • Ha ett Epa-gäng
  • Ha tå-ring
  • Vara tjej
  • Få munsår
  • Ha en rosa blogg
  • Röka
  • Ät korv med bostongurka
  • Kolla på How I Met Your Mother
  • Sjunga i kör
  • Ha ett omoget nick på CS
  • Snusa
  • Prutta ock skratta
  • Göra "XD" smilies
Där har ni den! (Skall tas med en nypa salt, man kan ju säga som så att visa förslag är mer seriösa än andra)

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA! Det där med koftan måste du ta tillbaka!!!! Ska också göra en ute-lista!!!!

2010-01-19 @ 22:26:26
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Frida

Kolla min! Men jag va inte lika elak som du :O

Det är ute också att skriva en utelista som bara handlar om frida lindgren. så du hamnar på min utelista.. PRUTT"

2010-01-19 @ 22:38:37
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: mamma

ursäkta men jag har på mig magkortakoftor i regnbågensalla färger varje dag!!!

2010-01-22 @ 18:39:57
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Hahahaha skön lista!

2010-01-22 @ 19:12:23
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: jennifer

är det ute att vara tjej? happ, vill du hellre att jorden ska bestå av killar då :)

2010-01-22 @ 19:36:12
URL: http://jencity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0