Igår

Ja, som sagt, jag tog bort inlägget. Eller, jag visste inte hur man tog bort det, så jag ersatte texten med en punkt :P
Kvällen blev helt okej, jag prata med en helt random person, så jag kolla på She´s All That med någon random hemma hos mamma :o
Och så ladda jag ner Ke$has album "Animal". Det är sjukt bra och verkligen något jag vill tipsa om.
Idag kommer farmor och farfar, får se hur kul det blir, det kanske blir helt okej. Sen ska jag till mamma och hämta mitt ps3.
Jag lägger upp mina favoriter från Animal till er.
Backstabber
Hungover
Dinosaur
Your Love Is My Drug
Kiss N Tell
Take It Off
Party At A Rich Dude's House
Dancing With Tears In My Eyes
TikTok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0