Hemma

Skolan sluta fort idag för Dorota var lite snäll. Hurrahurra.
Nej men nu till allvarligare saker: jag har fått höra att det är onödigt att jag lägger upp musik, för ingen lyssnar på den, men tji fick du Frida! Säger bara fuck you för som jag har sagt några ggr så är denna bloggen mest till för min egen vinning, har du nånsin tänkt tanken att jag kanske vill veta vad jag gilla för musik när jag var liten när jag har vuxit upp? Har du det?! Nej just det så håll käften.
Hahaha Frida du e fan dum i huvet, men jag accepterar det ändå!
Här kommer musik till dom som ÄLSKAR min musiksmak!
Silent Hill 3 OST - You're Not Here

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHHAH! DU är dum i huvudet!

HAHA, du är så jävla tråkig så du måste skriva om mig istället för om dig själv för att få läsare :D

TÖNT, men jag accepterar det iaf <333

2010-01-11 @ 20:07:02
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0