Hemma

Hallå!
Nu är jag hemma från hockey matchen, fan va gött att Frölunda vann med 4 - 3 mot Linköping!
Det var faktiskt riktigt kul! Sen åt vi på donken och gottade oss.
På lördag åker Rasmus tillbaks till USA, det kommer bli trist :/ Jag vill egentligen med till flygplatsen, men det finns ingen som kan köra mig, förutom Rasmus mamma, och det blir ju aspinsamt att åka hem själv med henne sen :P
Så jag sa hej då till honom idag istället.
Jag orkar inte skriva mer just nu, men jag vill avsluta med att jag fick INSANE mycket tyg av farmor idag! Det kommer räcka skitlänge, så tusen tack farmor!!
Godnatt allihopa!

För övrigt så har jag praoat på företaget som skapat maskoten i bilden övanför, och filmen som spelas när Frölunda gör mål! :)

Man ser det kanske inte så tydligt, men hela tygdockan är dränkt i en massa tyger! Fyfan va bra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är inte Anna! Langa 20 spenn ;)

Det är Simon XD HAHA! ser det på stavfelen ;)<3

2010-01-15 @ 17:12:57
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0