Hej Min Vän

Hallå!
Orka säga att det var ett tag sen jag skrev något vettigt, det bestämmer jag själv när ja vill göra!
Jag har varit rätt duktig idag faktiskt, vi har bara två lektioner på onsdagar, så jag kände att jag kanske skulle ta och skärpa mig dessa lektioner för en gångs skull! (blev dock utplockad från klassrummet på matten, men det kommer jag till!)
Först hade vi engelska, något jag faktiskt är helt okej bra på, bara att våran lärare är den största tönt man kan tänka sig! Bara stå och harkla sig när vi ska va tysta, eller viska något töntigt och säga "Weeell, That's a Tricky One!" Men jag gjorde i alla fall uppgiften som skulle göras, och det är inte ofta det händer, så guldstjärna i kanten förtjänade jag faktiskt där :)
Sen hade vi såklart matte.. Så tråkgt! Vi håller på med diagram och sånt, diagram kan fan ta sig i röven! Det är nog det allra värsta jag vet, att måla upp ett diagram för att veta hur många hundar som gick igenom parken mellan åren 1995-2010. Haha töntigt! Så när jag, Frida och Anna hade gjort klart alla uppgifter, utom dom två sista, dom var för jobbiga, så började vi göra annat, och det andra var roligt så vi skratta rätt mycket! T.ex., vi skrev en låt om våran nya lärare (ska inte säga vem hon är, hon kanske läser bloggen! :o eller inte) jagfår improvisera lite för jag minns inte allt:
Cinna är typ 100 år,
aldrig något sex hon får.

Och  hon har ett stackars barn,
hennes kläder görs av garn.

Hennes favvo-färg är gul,
och hon har en ful frisyr!

En sur min hon ofta har,
hon hade nog en sträng far!
Jag vet inte vad ni tycker, själv tycker jag att den är jättebra! Haha passar in perfekt på henne.
Men som jag sa så blev jag uttagen från lektionen, och det blev faktiskt Frida och Anna också. Det var för att vi prata lite för mycket och skratta rätt högt och så.. Får man inte ha lite kul innan man dör?! Jaja hon tog iaf ut Anna först, sen mig, och till mig sa hon att jag måste tänka på att prata lite tystare, för min röst är så kraftig :/ Aja baja Jesper! Och att jag borde koncentrera mig lite mer, för jag har inte fått så bra på proven :P Dom två första fick jag G- på, sen ett G, och nu fick jag faktiskt G+ så jag blir ju iaf bättre, om ändå långsamt!
Men jag kände att det kanske var dags att ta hem lite matte och jobba nu, så det har jag gjort idag! Jag gjorde 3 VG uppgifter, får se om jag gör några fler lite senare, man måste ju ändå börja smått..
Men ha det så bra då, tja!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så manlig du jeser, med din kraftiga röst. Din lärare vill säkert ha dig! haha:D

2010-01-27 @ 19:45:21
Postat av: Jeppeboi

HAHAHAHA oooh ja och jag är fett kåt på Dorota! Hahaha

2010-01-27 @ 19:58:56
URL: http://jeppeboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0