Hallå

Tjaha.
Nu ska jag berätta lite om min dag; idag åkte jag in till Kba för att möta pappa och ta typ ett kort till mitt nya körkort lr whatever, ja vet inte riktigt men vi tog iaf ett kort. Sen skulle vi till banken och fixa så att jag äntligen skulle få ett riktigt bankkort, men då var såklart banken stängd! Får fixa det en annan gång.
Sen åt vi på McDonalds, det var såklart gott men jag blev så mätt så jag höll på att spy :P
Sen for vi till polisen för att fixa ny bild till passet osv, men eftersom pappa har så bra koll så visade det sig att man va tvungen att ta en lapp som fanns där inne, skriva på och sen vänta 2-3 arbetsdagar innan man kunde fixa det, så det enda jag egentligen gjorde var att ta ett kort :/
Sen åkte jag hem igen, pappa kunde inte köra mig för han jobba :( Och nu snöar det som fasen! Det har det gjort sen imorse, så det ligger ett rätt tjockt (tycker jag) lager snö ute. Har tatt kort på det, men eftersom kameran gick sönder på nyår fick jag ta det med mobilen :/ Och min provdocka har äntligen kommit! Idag fick Lollo ett sms där det stod att vi hade ett paket att hämta på Nils Ericsson Terminalen i Gbg, och att dom typ stänger vid 17.00 etc. Men SÅKLART så kan ingen av mina föräldrar hämta det idag! Och pappa säger att dom kanske har stängt imorn, eftersom det är en röd dag, så jag kanske får vänta till på torsdag!
Kill me slowly..
Men det finns inget att göra åt det för tillfället. Får la hitta på något annat under tiden!
Ha det bra i snön allihopa!

Kommentarer
Postat av: Frida

svar till avatar :D haha! : jag börja nästan gråta för att det var så fint och dom var så lyckliga :O! Är inte det mesigt då?XD haha!

2010-01-06 @ 15:23:00
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Frida

sv: hahaha. vi flyttar till pandora!!! och bor med dom blåa! det är snart ett till geek-meet tror jag. tjohej <3

2010-01-06 @ 16:54:00
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHAHA! Ta o se på den nu så du inte dör, så sk jag kolla på how i met your mother!<33

2010-01-06 @ 21:40:14
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0