Haha Fail..

..På mig då!
Jag har faktiskt hållt på att försöka skapa en klänning sen kl 12, och nu får jag inse att även om den går att göra, kommer resultatet bli fult. Det är inte mitt fel dock! Det är våran dumma symaskin som inte kan sy i sköra tyger, utan trycker ner trådar som gör att tyget blir alldeles skrynkligt och konstigt, och så blir sömmarna ASFULA!
Så det känns lite onödigt nu, men då vet jag iaf att jag inte kan köra med för tunna tyger med denna symaskinen, utan dom måste sys för hand tills jag har en ny!
Här kommer bilder på visionen och resultatet dit jag kom (jag är ändå rätt nöjd att jag lyckades skapa exakt den formen jag ville ha!)
Var bara tvungen att lägga in en bild på detta STORA tygstycke jag fick av farmor, och det var bara ett av många!
Detta skulle bli resultatet
Och här har jag inte börjat sy än, utan bara nålat fast delarna, och där är allt fortfarande bra och jag var jätteglad över hur bra det såg ut
Men så fort jag började sy märkte jag problemen.. Det var synd att det inte funka, men men
Kolla sömmen! Oacceptabelt! >:(

Kommentarer
Postat av: Frida

Oacceptabelt..

Snyggt iallafall!!! synd där med maskinen dööh!



<3

2010-01-16 @ 22:46:43
URL: http://fridalindgen.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Älskar idén och ber än en gång ursäkt för senast när jag hade PMS :P Puss <33 Hoppas du inte hatar mig för mkt <3

2010-01-17 @ 19:48:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0