Får Man Aldrig Sova Här I Världen?

Hej Allihopa!
Jag har precis kommit hem från skolan. Tänkte sova en blund, men nehe så blev det inte jag skulle ju på hockey? Det är typ Frölunda mot något annat lag, HEEEEJJJA FRÖLUNDA!
Men det blir nog roligt, för jag kommer säkert få en korv eller nåt sånt att äta, det ska bli gott! 8)
Så det blir jag, mamma, Cecilia, Louise, Rasmus, Jesper? och Lasse tror jag.
Idag har det inte hänt något särskilt, surprise surprise.. Fast jag och Anna åt lite pommers frites på stationen, det var underbart! Och så håller vi på med våra "produkter" på EOS (Estetisk Orientering) och jag gör en dataväska typ. Det verkar lite svårt! Men jag och Therese får helt enkelt samarbeta lite grann då.
Åh shit jag känner mig helt utvattnad, jag har inget mer att skriva nu för tiden! Nä, dags att ta tag i livet och börja hitta på saker igen! Har faktiskt bestämt planer för helgen, måste bara berätta det för dom som ska med på det ;) haha men vadå ska dom säga nej eller? Aldrig!
Jag vill passa på och hälsa till Linda, mitt största fan! Hoppas vi ses snart på ett tokigt äventyr tieeppp mjaouw!
Pusspussgurka!
Haha en apa på is, kan det bli mkt roligare?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hedrad jag känner mig som får stå med i din blogg! ;D OMG, lixx:D Vi ses nog snart jeppeboi, på något exklusivt schteekarparty. Vardagsmat för oss två liksom. Och klart det blir crazy, för ja, RIKA barn leka bäst!

2010-01-14 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0