Fabric, Future, Fashion

Farmor och farfar har precis åkt. Besöket gick bra, vi åt lite pizza och fika, det var trevligt! Fast deras hund Kalle är så äcklig! Han sprang omkring med konkelbär överallt och satte sig i soffan och sånt, fyfan!
Fast farmor hade en jättebra nyhet; hon hade letat fram en massa tyger hemma sa hon som jag skulle få! Det var asbra, hon hade tex hittat massa blått bomullstyg, och inte för att jag har arbetat med så många tyger än, men bomull är min favorit än så länge, det är tåligt och lätt att arbeta med!
Sen får jag ju förhoppningsvis min provdocka imorn också, och då kommer det hända grejer!
Jag vill även ta tillfället i akt att be om ursäkt till Therese, det var verkligen inte meningen att du skulle ta så illa upp!
Mina arga sms var inte på allvar, det var bara för att "chocka" dig eller vad jag ska kalla det, du tar mig på för stort allvar! ;) Skriver det här för du har inte svarat på mitt sms :/
Idag är det söndag, jag hatar söndagar fyi.
Vi ses imorn alla och då kan vi prata om denna dumma händelsen om du vill Therese! Haha
Hej så länge!
Önskar jag hade detta lagret tyg då

Kommentarer
Postat av: Szanto

hahah förlåt mig då, jag kan inte hjälpa att jag tog illa upp! Ingen har någonsin skrivit/sagt så till mig förut! Hahha :P

2010-01-10 @ 19:22:40
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0