En Gång Är Ingen Gång

Hej allihopa! Imorn händer det grejer, för det blir nämligen bio efter skolan! Och gissa vare blir...
AVATAR!
Igen då, men den är ju så bra! Har saknat mina små blå människor och deras djungel.
Innan det ska jag, Anna och Therese ät lite grann, får se vart det blir någonstans! Vi slutar nämligen 11 imorgon, och eftersom Frida har sin himla rabattkupong som bara funkar på vardagar så fick det bli imorn :P
Idag har det inte hänt så mycket, vi hade TKF så jag och Therese jobbade med våra data-fodral, och Anna och Frida jobbade med sitt.. Ibland undrar man ju vad det ska bli av dom haha... Nä jag skämta bara ni är duktiga! Och jag måste fixa en dragkedja tills nästa gång.. Vart får man tag på sånt? Jaja, nu ska jag äta lite potatis och löwbiff, tastyyy.
Hare bra nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fan va du hackar på mig idag XD "mitt fel att vi går på bio imorgon" vill du gå en annan dag?:O gör det då!!!!!!!

Sen kommer min grej bli jättebra! och praktiskt. Förresten så har jag redan ett datafodral... som jag har KÖPT! HEHEHEHE!

"Nä jag skämta bara, du är duktig!"

<3

2010-01-19 @ 21:36:41
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0