Bu!

Ja hejhej :)
Blev någon chockad av min remake av bloggen? ;o Hoppas det!
Jag blev iaf jättenöjd (den förra headern var jättefin Linda, men jag ville göra en egen! ;), och det gick inte fort kan jag säga! Jag är inte så himla teknisk av mig, så jag fick fasen sitta från typ 23.00 till  04.26 igår, och från typ 11.30 tills nu idag innan jag blev färdig! Men nu är det klart, och jag är helnöjd med resultatet! Fick ju med Lady GaGa i headern, precis som förra, men nu fick hon den för sig själv!
På tal om henne, alltså jag kan inte förstå hur folk kan säga att hon är ful? Det är hon verkligen inte! Folk som säger det måste vara avundsjuka eller något, för det stämmer inte någonstans!
Vi hörs kanske senare, hej då!
Snygging!

Kommentarer
Postat av: Linda

pffft, sluta ljug.. den va faiL! Denna är mkt bättre, no surprise :)

2010-01-17 @ 18:55:11
Postat av: Frida

Hon är skitsnygg på bilderna, men inte i verkligenheten! Jag har sett henne du vet :O! hon knackade på min dörr igår o ba: har du lite socker jag kan låna? Jag ba : nää, du är för ful för det lixx........ daaaah

nää, ska inte vara elak mot din mamma nu :)<3

2010-01-18 @ 22:30:52
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Sara

Gaga är till och med vackrare på riktigt än på bild, om det nu är möjligt...

2010-01-22 @ 18:59:42
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0