Produkt av eget Skapande

Aaaloha.
Idag har vi jobbat med produkten som vi själva valde vad vi ville göra. Jag har gjort en data väska i ett randigt tyg, dragkedja och tjockt foder.
Det tog mig ca 8h (6 lektioner plus 2 extra timmar) att göra färdigt den. Det kanske inte ser ut som att den var värd den tiden, den är väl inte perfekt, ha-ha.. Men det var svårare än vad man tror!
Så nu ska jag bara lägga upp lite bilder på processen, och sen början på kjolen vi fortfarande håller på med.
So here they come då
Haha dom skulle se ledsna ut men ser bara ut som mongolider!

Här börjar data väskan








Sports New Fashion<3

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha kolla vad töntig jag är som har skaffat blogg!xd (mest för att elina tjata) Jag tänkte att jag kunde berätta det för dig nu, när typ alla redan vet! hahahahaha<3

2010-02-02 @ 20:56:44
URL: http://kallamigtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0