Major Error

Äsch något är fel med min blogg vafan. Jag la upp två inlägg för typ 4 dagar sen, och inte förens idag har jag lyckats få upp dom på bloggen, för jag hittade nämligen felet; om jag lägger det i en annan kategori än allmänt, så kommer det inte visas på startsidan förens jag har vart inne på den kategorin och kollat inlägget. Hoppas detta fixar sig automatiskt, om inte, big deal. Det är inte SÅ fruktansvärt jobbigt att gå in på en kategori på min blogg :)
Läs Lindas blogg www.kallamigtont.blogg.se (jag vet inte hur man gör namnet Linda i texten till en länk, någon får visa mig det i skolan!), hon är min bvfa <3 hahah
Anyway här kommer musiken jag vet ni Lskar!

Adam Lambert - For Your Entertainment

Socutebyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0