Jag Blir Ledsen

Jaha.
Pappa har hemma en "bekant", kvinnlig "bekant", som kommer från Örebro. Ååh jag ogillar henne redan! Det är första tjejen pappa har hemma sen han och mamma skiljde sig, och hon har inte gjort ett bra första intryck!
Det var inget ho sa direkt, men hon var rätt ful, kort, mullig, tantig frisyr, och när hon skulle prata med mig lät hon JÄTTEnervös och töntig, hon verkar vara en sådan person som tränger sig in i någon annans liv och vill ändra massa saker, men om hon försöker ska hon få höra ett och annat från mig! Jag tänker då inte lyssna på någon tant som säger till mig vad jag ska göra! Tack, men jag har redan en mamma som jag älskar väldigt mycket!
Och nästan det värsta av allt; hon heter förfan Gärd! Kan namnet låta mer uråldrigt? Jag lovar att hon egentligen kommer från typ 1800-talet och rymt ifrån ett museum för att komma hem till oss och långsamt suga livet ur oss för att få leva sitt liv igen...
Hoppas verkligen att hon inte stannar!
Nej nu ska jag bara sitta och vänta på att något händer så att jag kan få lämna huset med ungdomen i behåll.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Linda

Be your own superhero!

2010-02-14 @ 11:20:38
URL: http://kallamigtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0