Emo-Hair, Emo-Style

Jag har hittat en "ny" artist som jag tycker är grym och egen!
Han har väl vart uppmärksammad rätt länge, jag var bara sen med att upptäcka honom:
Adam Lambert
Ärligt talat tycker jag att han är lite som en manlig version av Lady GaGa, inte lika extrem men ändå, så man fattar ju varför jag gillar honom haha..
Men jag bara är en sån som älskar människor som verkligen VÅGAR vara sig själva, om det så bara är att dom har en extrem klädstil, men det ska såklart matchas med en lika extrem personlighet tycker jag, det blir lite weird om man klär sig som en glam-punkare, men beter sig som en blyg tolvåring, har jag rätt?
Han är iaf speciell, och sjunger så jävla bra, och ligger verkligen högt på min grym-lista.
Han var med i American Idol säsong 8 och kom två tror jag, och sen gjorde han en låt för filmen 2012, jag tror den heter Time For Miracles. Hans nyaste album heter For Your Entertainment, lyssna på det!
Adam Lambert - Whataya Want From Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0