Bam Bam Bi Dam Bam Bam Bi Dam Bam

Känns det inte lite sorgligt när man inte har något intressant att blogga om, så då bloggar man om hur man lagar hamburgare? Det tycker iaf jag, men jag gillar min blogg ändå, och här ska ni få!:
Jespers Recept På Asgoa' Hamburgare!

Du behöver:

  • Hamburgare
  • Hamburgerbröd
  • Ketchup
  • Senap
  • Saltgurka
  • Dressing
  • Grillkrydda
  • Ost

Man börjar med att lägga margarin i en schtekpanna, och glöm inte att sätta på plattan, det kan vara svårt! Behöver du hjälp, be en vuxen!
Fortsätt med att hälla rikligt med grillkrydda på första hamburgaren och placera den sedan varsamt i pannan. Upprepa med hamburgare #2.
Medans de fräser i schtekpannan så sätter du in bröden i micron, även detta moment kan medföra problem, så kom ihåg; det är inte svagt att be om hjälp!
Tag ut bröden efter ca 40 sekunder, och vänd på hamburgarna. Obs! Se till att du har fått grillkrydda på båda sidor!
Jag gillar att lyssna på musik när jag lagar mat, det kan vara kul. Vad lyssnade jag på idag? Fortsätt läs så får du veta!
När hamburgarna är färdiga tar du upp dem och lägger dem på bröden. Obs! Ta upp dem med en schtekspade eller dylikt, inte händerna, för då kan man bränna sig! Ajaj...
Nu placerar du två ostskivor var på hamburgarna, och väntar på att de ska smälta. Sedan förtsätter du med att lägga på två bitar saltgurka. Obs! Man måste inte ta saltgurka om man inte tycker om det faktiskt.
Sedan häller du på dressing, senap och ketchup. I vilken ordning spelar ingen roll, det kan vara kul att variera!
Lägg på bröd"locket", och nu är du klar!
Obs! Glöm inte att ställa tillbaks allt du har använt, annars kan mamma bli arg!

För att underlätta i matlagningen där hemma ska jag lägga upp bilder för er!







Så vad lyssnade jag egentligen på för musik hmm?
Idag blev det Rihanna för hela slanten!
Disturbia


Umbrella

och Shut Up And Drive!

Jaa, om du över tillräckligt mycket hemma kanske du också får såna här gooda hamburgare någon dag!..
Lycka till! ;)

Kommentarer
Postat av: Bessie

Det krävs mer än bara ingridienser - viljestyrka :}

2010-03-02 @ 20:09:24
URL: http://besidethelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0