Aaahaaaj

Uuuääh.
Nu har ännu en tand dragits ut ur käften. Det gör ont, men jag har goda nyheter; det var den sista någonsin! Jag behöver aldrig genomlida samma pina igen. Och den här gången fick jag med mig tanden hem! Den var rätt stor, och en rot hade böjt sig som en banan, så det kan inte ha varit lätt att dra ut den!
Men det finns inget ont som inte för något gott med sig; jag får stanna hemma några dagar och missar samhällsprovet, så jag får plugga extra, det kan jag behöva, och göra det senare!
Nu har jag inte tid att skriva mer, för jag ska äta faktiskt.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men jesper du är en tönt! du har vart hemma 3 dagar nu XD HAHAH!

IMORGON SKA DU KOMMA!!! annars kommer vi kalla dig tönt resten av 1an 2an o 3an!!!!

snygg tand ;)

2010-02-11 @ 18:57:54
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vad vill du? men kom då, jag är ju här och väntar på dig. Ett tu tre på marken, sitter o väntar modigt på sparken. Foten i huvvvet, gud vet vad som hade hänt om hunden hade varrit bunden och inte kunnat komma och skälla i tunneln. yeeaah. yää

2010-02-12 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0