Surprise!

Jesper, jag hoppas att du inte blir sur nu, men jag tänkte skriva ett inlägg... bara för att jag kan;)
Jag och Jeppe "Schteekaren", vi vet hur man skrattar. Vi skrattar med varandra och åt varandra, mest med varandra för här finns det en hel hög med interna skämt. Om vi skrattar åt någon blir det för det mesta åt andra, som när någon försöker "förföra" dig på Helgon(ett väldigt seriöst konto vill jag meddela, största intresset; måla naglarna svarta) och skickar barnförbjudna noveller. Då är det faktiskt okej att  peka och skratta, det är det!
Sen är det också okej att skratta åt mig när jag skrattar, för det gör jeppe;)

Vi kan också måla oerhört smickrande bilder. Själv tycker jag att jag lyckades ganska bra(host), men jeppe bestämde sig för att måla mig emo med slips och en Robin Hood-liknande hatt. Wellwell, Unibrow har vi båda två.

XOXO Linda


Kommentarer
Postat av: JESPER

HAHAHAHAHAH!Den bilden hade jag glömt! Faan va goo du e linda! :D ja vi skrattar på som fan för det mesta! ahahah först trodde jag att du hade målat bilden så jag ba varför gjorde hon sig själv till emo? Men åh vilket fint inlägg! :D vi ses snart, du är föralltid min BVFA ;D haha schteeeeeeeek Linda! :*<3

2009-11-16 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0