Skräck!

Heej än en gång!
Idag var jag med Jenny och Ebba och kollade på film, The Haunting In Connecticut såg vi, den va riktigt bra! Ett hett tips!
Jag började kvällen med att lyssna på mina systrars tappra försök att skapa ett rim till Mickaela Eriksson som fyller arton idag, grattis till henne! Sen ville dom såklart läsa upp det för mig, men jag var lite nere så jag orka inte höra på det. Dom läste upp det ändå.
Men för att muntra upp mig fick jag presenter av dom! Tre glas vin, sen är Jesper glad serru! :)(det var presenten, tre glas vin)
Sen ringde jag Jenny så promenera vi till statoil och köpte lite gott och så. Lite senare kom Ebba och så kolla vi på filmen. Dom skulle dock hem rätt tidigt så nu är jag ensam med pappa.
Imorn ska jag flytta till mamma Disa, det blir nog kul! Fast jag hatar att packa :/ Men det får alltså vänta tills imorn!
Ha en bra kväll, hejhej!
Mm! säger jag bara

Jenny e EMO :( Nä jag skoja bara


Schteeek :*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jenny BIGFOOT hahahhaha XD <3

2009-11-23 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0