Partyy

Hallå.
Dålig update, jag vet, men jag har vart sjukt trött och är fortfarande det, så ska fatta mig kort. I fredags var det skolfest på Berg 211 i gamle stan i gbg. Det är egentligen ett gammalt insprängt skyddsrum som dom gjort om till typ en klubb, råball (y).
Vi förfesta hos Frida med lite Husets och gott. Kvällen gick lite överstyr för mig innan den ens börjat, men det ska vi inte prata om..
Men kvällen blev sjukt lyckad, och här kommer bilder! Puss<3
Tyvärr fick jag inte så många bra bilder, jag tog inte så många :( fler blire nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHHA! Najs var det! Lägger ut mina bilder imorgon ;)

2009-11-29 @ 23:34:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0