No sladd No photo

Hallå igen!
Jag var på en exklusiv show igår, nämligen Kabaré Lorensberg! Den va rätt schteek ändå, och där träffade vi två tjejer från vår skola, Anna och Emma. Hade bara pratat med Anna typ två ggr innan o hon e ett år äldre, men dom va grymt trevliga *särskilt eftersom Anna var rätt packad hahah* men ja det var det.. Jag SKA hitta den jävla sladden som e borta så jag kan lägga upp massa bilder och annat, fan va hemskt att den e borta!
Jag sitter för övrigt hemma och skriver detta, klockan e 13:08 och vi har haft håltimma ända från 12 och nu fram till tre, då har vi gympa sen slutar vi. Så jävla onödigt asså! Vårt schema suger, för alla er som e intresserade, vi har fan minst 2h håltimma varje dag slutar 4  alltid utan på fredagar. Hata schemat. Och på tal om hat HATAHATAHHATA HD (Hitlers Dotter(Vår nya syslöjdslärare Cinna))! Asså hon E fan helt jävla körd i huvet ni anar inte hur fittig hon är! ÅÅÅHHH!! Ska lägga upp en bild på henne så får ni se vad vi måste se varje dag
XOXO Gossip Girl... Eller nä :) Schteeek :*
Cinna förfan

Kommentarer
Postat av: Therese

ÅH HERREGUD, BÄSTA BILDEN PÅ CHINNA! <3

2009-11-13 @ 00:06:23
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0