Mata mig

Gomorra!
Sitter och kollar på Idol repriserna och jag är sven-hungrig! ska nog gå och laga en rejäl frukost för en gångs skull, jag äter inte frukost. Idag blir det körskola med mamma, så oerhört segt eftersom jag redan vart där med pappa en gång för typ 2 månader sen, så 4 timmars tjat jag redan höört = sämst åh jag orkar inte.. Nä jag vill fan inte! Ska se om jag kan lyckas övertala dom så jag och mamma slipper gå, hon gick ju ändå nyss med lollo och jag med pappa... Jaja vi får se hur det går!
Puss o schteek :*
I<3Myskläder och nej jag har inga gummiband, jag har snurrat byxorna ^o)

Kommentarer
Postat av: Jerry

HAHA erkänn. det är ingen annan som vill kommentera våra bloggar (A) DU ÄR EN FJORTIIS :) som har skolios! (stavfel?)

2009-11-16 @ 10:37:56
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: MARRE

har du skolios....? du kan berätta det isåfall!

2009-11-16 @ 10:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0