inte igen :/

Goodmorning.
Nu har jag försovit mig, IGEN. Att jag alltid ska försova mig! Vakna nu vid 09:54 när jag började 8 och slutar 11, så det är ingen idé att åka till skolan nu.. Ett tips, som jag aldrig kommer lära mig, till alla som läser detta: Man FÅR INTE lägga sig ner i sängen när man har stängt av larmet! Jag somnar iaf på direkten om jag gör det, så aldrig mer! :)
Idag är det då tydligen premiär för nya Twilight filmen "New Moon" som alla tjejer e så galna i. Vem vet, kanske är den bra? Vad tycker ni om den här Twilight serien? Skriv gärna och berätta vad som gör den så bra, om den är sevärd!
Schteeek :*
Ett plus är att Dakota Fanning är med, jag tycker hon e grymt duktig skådespelerska!

Kommentarer
Postat av: Frida

LÄS BÖCKERNA!

2009-11-22 @ 19:50:16
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0