Homie

Tjaa.
Nu är jag hemma och har fått äta lita, för jag har vart en riktig hurtbulle och gymmat idag! Jag vet, snälla inga applåder det tar så lång tid! Men ja så det ska bli en vana, får se hur mycket jag orkar dock för jag är helt slut i armarna :/ Men aa hihi asså... Mm!.. . Eehmm.. Mm!.. Så det.. har jag gjort idag... Mm!.. Jaaa.... Åh föresten! Jag har just nu på mig en tröja som ser ut som att den e grön men den e himmelsrosa! Mm!... Jaa så det var det... Mm!....
Kan nån gissa vem jag var? Det hoppas jag för jag är bästa imitatören! Inget om om personen, jag älskar henne! <3
Det var allt för ikväll, godnatt!
Schteeek :*
Kanske ser jag ut såhär inom en snar framtid??

Fast om jag fick drömma skulle jag vilja ha Madonnas muskler!

Eller nä kanske inte..

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha... skönt att höra att det är fler som tycker att den är kass!

Madonna har grymma muskler... nästan lite för bra för min smak!

2009-11-16 @ 21:49:23
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmmmmm, amanda ...mmm ....var..........det ..........mm

2009-11-16 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0