Hata Tandfen

Heej pojkar och flickor.
Idag har jag dratt ut en tand, igen :( Det är fan det värsta jag vart med om! Tänderna som jag ska ha ut sitter nämligen under tandköttet, dom har inte kommit fram än, och det är så jävla obehagligt när dom håller på o borra och gräva och rycka och allt vad dom gör! Sen nu i efterhand när bedövningen har släppt gör det så himla ont asså! Aj jag ligger nästan hemma och grinar, så ont gör det! Och så sväller käften upp också, men jag måste gå till skolan imorn för att göra samhälls prov. Kul när det ser ut som man har en tennisboll i kinden (y).
Men nu får jag iaf gotta mig lite med nyponsoppa, glass och film! Anka tipsa mig om en hemsida där dom har massa film och tv-serier, och man kan se hur mkt man vill gratis! De flesta filmer är telesync (filmade med videokamera på bioduk), men trots det är det förvånansvärt bra bild!   www.ch131.com   kan man alltså gå in på då om man vill kika lite :)
Och nu ska ni få se min dag än så länge med bilder, ha det bra!
Börjar i bilen påväg till Varbergs sjukhus


Uprising med Muse blir trösten inför vad som komma skall

Sen var jag äntligen hemma!



Kommentarer
Postat av: ankieee

anka vill även tipsa om att New moon ligger där uppe! Kvack kvack?

2009-11-23 @ 17:08:39
Postat av: Frida

haha Anna är en bra tipsare :) vet inte om jag ska se new moon, eller kolla på bio xD :O

2009-11-23 @ 17:30:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0