God Morgon!

Just nu sitter jag här och äter frukost. Den är god för det är såna här havrekakor med choklad, goott!
Igår kom Mariskuschna, Jerry och Simon hem till mig för att sjunga singstar och spela buzz. Det blev dock inget buzz, för Mariskuschna va tvungen att åka på kalas typ halv nio och sen blev det lite strul så Jerry och Simon åkte hem kl 22.47, FAIL. Så jag la mig i sängen och kolla lite på tv. Sen ringde ebba och sa åt mig att komma till titus, men jag orkade faktiskt inte!
Somnade efter en stund men vaknade vid typ 2 och börja kolla på filmen When a Stranger Calls. Den va rätt bra, men lite läskig, jag var ju trots allt ensam hemma, och filmen handlade typ om vad som kan hända om man är ensam :/ Efter den kom en remake på alfred hitchcocks Psyho, den sög rätt rejält. Men jag lägger förhoppningsvis in lite bilder från igår senare!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0