Design

Hallå eller!
Eftersom jag går programmet Design Mode på Drottning Blanka så håller jag på mycket med att designa kläer och sy då och då, så därför tänker jag så ofta som möjligt lägga in bilder och beskrivningar på kläder jag målat/sytt för att ha som bas i bloggen, hoppas det ska uppskattas!
Pussar till alla schteekare<3
Kappa 7:e November 2009 Jesper Annerstedt
Kappa 7:e November 2009
(Jag vet att vänstra benet blev kortare, fail från min sida. Låtsas att hon står i en backeså fixar det sig ;p)
Bilderna kommer vara bättre om några veckor då jag har fixat min
dator och kan skanna in dom och retuschera, ist för att ta kort

Kommentarer
Postat av: Jerry

MEEEEN du vet inte hur störd du ääär :O XD hahhaha du är så grym på att måla din tönt! :D



Pöss

2009-11-09 @ 19:55:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

AVGUDAR DIIIIIG!! ÄLSKAR DINA RITNINGAR GROVT MKT: DU ÄR FAN GRYM ASSÅ

2009-11-10 @ 13:00:44
URL: http://feliciassexblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0