<3 Film

Tjenatjena!
Nu har jag ju legat hemma hela dagen, och då tatt mig tid att avverka några filmer på ch131 som jag har velat se ett tag nu. 2 har jag sett och ska nu börja se på den tredje, som ska vara bra, för det är nämligen Twilight: New Moon :)
Den första filmen jag såg var Jennifer's Body, rätt bra men jag förstod inte vad den gick ut på helt riktigt. Har precis sett Monsters VS Aliens, grym ju! Om det är något jag älskar så är det Disney och Pixar filmer. Och sen skräck förstås<3
Megan Fox asså, (y)!




Schteeek :*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jesper, tycker du inte att jacob ser ganska korkad ut, ungefär hela tiden? Det är ingen som håller med mig, men jag tycker att den bilden på i detta inlägg bevisar att jag har rätt.

:)

2009-11-25 @ 20:27:05
Postat av: jesper

jo, han gör det! och så har lite uppåtnäsa också :P

2009-11-26 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0