... Zoltan!...

..Har inget med det här inlägget att göra :)
Haaj alla flitiga bloggläsare! Idag tror jag att jag har planer (och jag kunde somna igår, tack för tipsen.. Lata ungar enna!) för vi ska nog nämligen gå och se Avatar..
Fast neej! Nu såg jag att det är måndag, och vi skulle typ dit imorn!
Jaja jag orkar inte göra om inlägget :)
Då får jag väl se vad som mer händer.. Ska äta middag med typ hela Malins släkt på nyår, pinsamt! Vad ska jag säga liksom? Jag är rätt blyg, så jag kommer nog mest vara tyst, eller prata med Malin och Emelie. Sen har planerna ändrats lite: Vi ska kanske hem till Pierre efter middan, om han ska fixa ihop folk och så. Annars har jag nog en back-up plan! Lisa Svensson sa till mig att ringa henne om jag skulle fira nyår i Onsala, för hon skulle nån fest så skulle jag festa med henne, så då kan jag ju ta med Malin och Emelie. Och om det inte blir något med det så skulle nog Amanda Byström ha fest, jag har en jädra massa reservplaner! Bra där Jesper(y).
Nu ska jag nog äta lite och kanske göra något mer, vad vet jag inte men något får det väl bli!
Ha det bra alla, särskilt De 3 nötterna och Linda!
Inte den Avatar såklart!

Denna! Imorn blir det förhoppningsvis Avatar 3-D! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Skulle Lisa på nån fest i onsala? Hoppas det är hos Tom och att du kommer :D haha! Så känner jag lite folk i alla fall! <3

2009-12-28 @ 14:26:50
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0