With A Sun-Rooftop And A Gangster-Lean

Hallå!
Idag hade jag tänkt vara hemma och slappa, men så blev det inte. Jenny ringde medans jag SOV och väckte mig haha. Hon fråga om vi skulle dra till kba, och snäll som jag är sa jag inte nej såklart?
Vi åkte in och HON kolla i massa affärer, för jag ska nämligen lägga mina pengar på något helt annat än kläder.. Okej inte helt annat men ändå:
En Provdocka och TYG! :) Det kommer bli kungligt bra, så jag måste få det här sakerna! Provdockan finns på Tradera och tyget på typ nån online-tygaffär :)
Funderar på om jag ska till Carro ikväll och kolla på film, hon fråga ju så snällt.. Jaja får se :)
Jag är iaf glad för äntligen har jag planer för nyår! Ute i sista sekunden, men nu är det fixat! Innan kvällen så går jag hem till Malin och äter middag med henne, Emelie och kanske någon mer vem vet?
Föresten, om nån har märkt det så umgås jag väldigt mycket med tjejer! Jag vet inte varför, det börja la typ när jag var liten, då åkte vi alltid till vårt sommarställe, och dom enda man kunde vara med där, fast  dom inte ville det, var mina två storasystrar och deras kompis Nathalie. Så på det sättet blev jag väl van vid att umgås med bara tjejer, och när jag då började skolan så drog jag mig mer till tjejer än killar. Det har väl lett till att min personlighet är lite mer "tjejig" än andra killars, man blir ju som man umgås och allt det, så killar har la lite problem med min personlighet ibland :/ Visst har jag några killkompisar, men inte alls många. Jaja, som jag ser det så är det deras förlust, om man får lov att skryta lite ;)
Men åter till nyår: Efter middan ska vi kanske träffa Jesper och hans kompisar, så kanske vi åker på party i Lindome (varför vet jag inte, jag tycker att Lindome e en liten bonnehåla :/ inget illa menat, Onsala e likadant, bara lite finare ;))  annars får vi se vart annanstans det händer grejer, något blir det iaf! Fick tyvärr inte fira nyår med Linda min kusin, jag var inte med på deras tönt-lista! Haha jaa lite avis kanske ;) Nu hade jag väl kunnat säga att jag ändå inte ville till deras lokalfest och att jag har mer "exklusiva" saker för mig, men det är inte sant! Det här är inte någon Krillebooi blogg (även om namnet kommer därifrån, den här bloggen är ett enda stort skämt egentligen och vi tyckte det var kul att döpa bloggen till jeppeboi och skriva schteeek hela tiden) som handlar om att skriva hur mycket brat partys jag går på, och hur rik jag är, för jag gör inte och är inte det! Jag är bara normal, va e felet med det? :)
Men nu har jag skrivit f1 mycket, så det får räcka för stunden! Ha det bra, Schteeek!<33
Diana <3

På Nyårsafton blir det SÅKLART skumpa, SCHTEEEEK! haha

Kommentarer
Postat av: Frida

Fan va du trashar Krilleboi mycket !! hahahhaha!



Japp deras förluust!<33

2009-12-27 @ 21:56:50
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jag blir så glad när jag läser din blogg!;D Men pffft, tönt-lista?! JAg e jeffligt cuuuul! ;) vi får helt enkelt schteeka på varsitt håll nu på nyår, lite synd. MEN RÖJJA SKA VI GÖRA ÄNDÅ! :D:D:D:D



Jag gillar ditt fina utdrag om vrf du umgås med tjejer, här är the short version; FÖR VI ÄGER! :D

Rickard & Josefine tar hand om de som har problem med detta, som sagt, deras förlust;)

Puuwws på dig bäästish :D<33

2009-12-28 @ 00:38:08
Postat av: Jesper

Jag svarar här eftersom du nog kommer läsa det linda:

Braa att du blir det, jag blev jätteglad nu när jag läste din kommentar!! :D OCh jaa SOM FAN ATT VI SKA RÖJA! Det är ju under påverkan den RIKTIGA Rickard och Josefine kommer fram!!

Och fan det är la klart ni äger! Ni ligger ju ända upp på andra plats! Killar ligger etta och tjejer tvåa på bästskalan ;)

PUSSSAR LINDIIIH vi höRS! :DD<3

2009-12-28 @ 01:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0