Update

Love, Love, Love I want your Love!

Jaha då var det Dags för fredagsmyys! Om det så är det sista jag gör! Fick just höra att Linda och hennes kompisar ville komma hit, men nänä det känns inte som att dom utnyttjar mig för att ha nånstans att festa... Nä det gör det inte ;) Så jag ska höra runt lite och se om några onsalabor vill komma hit också så vi blir några stycken. Måste bara höra när pappa kommer hem, annars blir det pinsamt!
Jag hade egentligen tänkt köpa chips och skissa på lite idéer på kläder, men nähä det blir inget med det..
Så, ta er nu tid att lyssna på Dance in the Dark med Lady GaGa medans ni tittar på lite bilder från veckan! Hejsvej :)
Detta är det sjukt fula monstret som stämpla in och ut arbetarna på muséet :o








Skickar ett hjärta till de bästa i klassen! (Ni vet vilka ni är) <33
Ni är så goda som.. Frukter! Men vad ska ni va för frukter? Hmm..
Det finns så många att välja på, ni får nog va en fruktsallad! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHHAA vi är så jävla snygga!!!!! JAG ÄR ETT MONSTEEER

2009-12-13 @ 15:31:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0