Söndag

Jag är trött.
Igår var jag på bio med Malin. Vi såg Twilight: New Moon. Den va faktiskt bra, fast det kunde man ju fatta efter att alla som sett den sagt att den är det.. Efter det skulle vi egentligen hem, men då träffa vi Amanda på stationen och hon skulle på fest i Vallda, så vi hängde på. Eller jag iaf, Malin kunde tyvärr inte. Så jag och Amanda begav oss mot stenstugan, och hoppades att vi skulle komma in för det var inte säkert :/ och vi visste inte vart vi skulle, för vi är inte i Vallda så ofta, så det blev lite som ett äventyr att hitta! Men när vi då hade gått i typ en kvart, så säger Amandas kompisar att dom måste gå till bussen om typ en halvtimme, för det var "sista" bussen hem till dit vi bor (det var det inte, men dom trodde det). Så jag och Amanda som var helt ensamma ute i bushen blev lite nervösa, och ringde till Jennifer som fick kolla efter en buss ifrån Rya Led, som hållplatsen hette, till Älskogsbräcka. Vi fick dock stå vid en busshållplats utan kur i typ 45 min, och det snöade! Brrr! Hur som helst, så fixade det sig och vi hamna på samma buss som dom vi skulle träffa. Men ja och Amanda hade ju inte fått festa, så vi ville inte hem! Det sluta med att jag, Amanda och Mariskuschna gick till Iseråsskolan och bara satt och prata lite. Sen hamna vi helt plötsligt på taket! Hur vet jag inte, men där var vi. Sen kom Emelie en stund.
När vi hade suttit där en stund blev det kallt, så vi tänkte gå hem. Emelie skulle dock få skjuts av Fidde hem, så vi vänta med henne. Tur nog för oss, så kom Pontus med sin bil också så han körde hem oss! Var hemma vid kanske halv tre, då la jag mig i soffan och kolla på tv med mitt täcke. Jag ville ha crisp, men pappa  hade inga, så jag blev jättebesviken! Men sen somna jag, och nu sitter jag här hos mamma. Ska packa snart för att åka till pappa, igen, men för att stanna där i 2 veckor. Ha det bra då!
Låt för dagen: Lady GaGa ft. Beyoncé - Telephone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0