Snilleblixt

Hallå!
Jag fick just en jättebra idé, som var så bra att jag bara måste lägga ut den på bloggen!
Ibland, rätt ofta faktiskt, kan det hända att jag mår rätt kass, och känner att mitt liv är misslyckat och att det aldrig kommer bli bättre, och då finns det inte mycket som kan muntra upp mig, förutom vänner. Så jag ska börja skriva i en variant av en dagbok, som jag så passande valt att kalla Ta Dig I Kragen!-boken :) eftersom lisette alltid säger till mig att ta mig i kragen, eller ryck tag i kragen, så får det bli så nu! I denna boken ska jag skriva upp alla positiva kommentarer jag får, som jag tar åt mig av, men inte vem som har sagt det, för jag har en ful ovana att ta åt mig mindre om någon jag gillar mindre säger något snällt :/ så om jag kollar på en sån kommentar någon gång i framtiden kanske jag har glömt vem som sa det, och glädjas åt den?
Men jag tycker iaf att detta var en jättebra idé, så det ska börjas nu! Hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0