Samhäll

God Jul!

Fast snart i alla fall då :)
Vi har precis haft samhäll, och vi var först till fråga 14 så vi fick en påse med Ahlgrens! Gottgott. Sen ska vi snart ut till kungsmässan och köpa julklappar till familj och vänner. Frida har lovat att hon ska köpa ett par byxor i julklapp till mig, så det ska bli spännande att se vilka hon väljer!..

Jaa, då är det alltså sista veckan innan lovet, asbraa! Och på fredag händer det roliga grejer minsann, det ser jag fram emot jättemycket! Ska kanske börja måla min kollektion som jag bestämt att jag ska göra, inspirerad av låten Supermassive Black Hole av Muse. Den kommer fan rocka fett om jag får säga det själv! 

Ha det bra, och kom snart tillbaka! :)  


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHHAHHA! DIN TÖNT. Vilka jävla byxor. Är det samma som när du sa att Anna skulle köpa en jacka till dig? XD HAHAH! har inte råd (A)

2009-12-15 @ 19:06:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0