Mmmm...

Hejhej!
Till er som tänkte på marabou när ni såg rubriken, fail! Detta inlägg handlar inte om choklad! :) Eller lite då.
Nu börjar julen verkligen närma sig, och det har äntligen kommit snö till kungsbacka/onsala! Jag älskar det det blir så mysigt då. Hoppas det har lagt sig lite mer tills imorn!
Idag har det inte hänt så mycket, kom försent så jag missa första lektionen. Det var ju synd för dom kolla färdigt på Ensam Hemma 1, och den är ju så bra :( Men jag grinar inte över det! Istället har jag tagit fram en lista på saker man skall göra nu när det blir lite snö och mörkt och så för att mysa till det lite!
1. Koka varm Oboy och gör några ostmackor (helst Hönö-kaka)
2. Sätt på en av följande filmer:
The Holiday
Ensam Hemma
Grinchen
Mupparnas Julsaga
A Christmas Story
3. Eller lyssna på en av följande låtar:
The Beatles - Merry Christmas
Jingle Bell Rock
The 12 Days of Christmas
Britney Spears - My Only Wish (This Year)
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Adolphson och Falk - Mer Jul

Ja det var mina tips just nu! Sen kan man ju alltid sätta nejlikor i apelsiner och sånt, men det tar jag en annan gång! :) Ha det gott!
Hade denna dag haft ett soundtrack så hade det vart denna låten!

Coldplay - Life In Technicolor II


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0