Maskusch och Västen

Tjaa!
Igår så skrev jag ju att jag kanske skulle åka hem till pappa och göra en "test-väst", eller hur? Och det gjorde jag faktiskt! Jag började vid typ tre på fm och blev klar vid typ halv nio på kvällen, så för att göra något jag aldrig gjort, eller ens sett mönster på förut så tycker jag att det gick ganska fort. Men eftersom det är en test-väst, så använde jag asfula lakan! Fodringen är ett gammalt rödblommigt lakan haha :p
Men innan jag visar bilderna på hela processen (det är en hel del) så måste jag bara fråga, var det någon som såg Idol igår?! Skitsynd att Tove åkte ut! Men, det hände nåt riktigt fräckt! Såg ni dom som gick upp på scen för att krama henne när hon åkte? JAG KÄNNER DOM ASBRA! :D Det var våra grannar på vårt sommarställe! Träffar dom liksom varje sommar, och dom e så grymt roliga och trevliga! Mamman heter Ulrika, och det lilla blonda barnet heter Tim :) Och Ulrika är verkligen en av mina favoritpersoner på Lökeberg, vårt sommarställe, hon är så himla äkta och snäll och jag har alltid gillat henne!
Men nog om det haha ;p Nu kommer en massa bilder på min syprocess igår! Puss<3
Jag har svårt för å bestämma hur stort mönstret ska va, så jag ändra
ganska mycket :P






Min.. ehm.. bra symaskin..













Blev jag nöjd? Njaa, iom att jag aldrig gjort något liknande, och jag inte hade några mönster eller tog några mått, och att det gick på en eftermiddag, så ja lite :)
Schteeek<3

Kommentarer
Postat av: Frida

NAAJS!!!

Min pappa har också en sån sylåda XD HEHEE

2009-12-05 @ 16:08:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Frida

Neej, lan är kul :D<3

2009-12-05 @ 19:41:53
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Therese

Du är DUKTIG JESPER!

Du&jag i Paris senare! herregud vad vi kommer bråka om vår industrisymaskin!



Och jag har också NÄSTAN en sån sylåda ;)

JAG E STOLT ÖVER DIG!

2009-12-07 @ 22:18:43
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0