Kvällen Igår Blev En..

..Fars!
Oj, alltså jag har aldrig vart med om maken till fars! Det blev inget med Linda, men jag snacka lite med Maya, så jag följde med henne och Bella till innebandynattan. Vi satt där och kolla lite på innebandyn, eller satt och satt, tjejer e ju så veliga så vi resta på oss minst 5 ggr för att dom ville byta plats, så onödigt! :p Men sen då så hade Bellas kompis ishockeyträning, så vi gick till ishallen och kolla där en stund. Sen blev det lite galet i huvudet på mig, så jag bestämde mig för att åka hem.
Jag gick då alltså bort till stationen för att ta en buss, fast jag inte visste när den gick. Det tog väl en kvart-tio minuter att gå. När jag kom fram var klockan 22.52, och till min fasa fick jag se att bussen gick 23.47!! FARS NR 1! Så jag satte mig inne på pressbyrån för att vänta, snark -.- men sen kom det en jävla vaktmästare efter 5 minuter och bah "vi stänger nu". ÅÅÅÅHHH! Så jag var tvungen att gå ut i kylan och vänta där VAFAN?! FARS NR 2!
Och en av anledningarna till att jag ville hem var att jag hellre skulle ligga hemma och äta chips med dip än att kolla innebandy. Och när jag har suttit ute på stationen och väntat en stund kommer jag på "men 23.47? statoil stänger ju 12! Jag hinner aldrig till statoil nu! ÅÅÅHHHH! FARS NR 3! Fast den farsen räknas nästan bort, för sen sa min kompis att det finns statoil vid kungsmässan, så jag fick springa dit och köpa chips och dip, bra då!
Sen när jag satt på bussen kom det en full fjortis och satte sig brevid killen i sätet framför mig. Efter en stund kom det en kille och satte sig brevid mig, och några sekunder senare säger fjortisen, som hette Olivia (det vet jag för att hon ville ge sitt nr till mig, och det fick jag. Score?) "Hej. Du är söt. Kan jag få en kram?" haha så det fick hon. Sen bad hon killen som satt brevid mig att byta plats med henne, för hon ville sitta brevid mig.. Så det gjorde dom, och så sa hon "du var snygg" och gosade ner sig i min arm och klängde. Sen sa hon helt plötsligt "ibland mår jag dåligt". Fan ska hon spy nu tänkte ju jag, men det gjorde hon inte som tur va! När vi hade kommit till onsala kyrka sa en tjej på bussen att nån hade spytt där fram, så busschauffören gick ur sätet och sa åt honom att torka upp det. Då börja den jäveln (som va vuxen dessutom!) kaxa! Så vi stod stilla aslänge innan han körde, FARS NR 4! Sen blev det lite roligt! Min fjortisdejt började ropa och ha sig, och sa typ "Busschauffören jag e på DIN sida!", och sen tjafsa hon lite med spyarn, som sa "jag ber om ursäkt men det är inte mitt fel", och Olivia svarade " Är du DUM i huvet eller? Klart det är ditt fel det var ju du som spydde!" hahah hon va rätt rolig faktiskt!
Sen fick busschauffören stanna EN GÅNG TILL, för han hade inte torkat upp allt, så då stog vi stilla ÄNNU längre!! FARS NR 5!
Sen kom jag äntligen hem, och fick äta mina jävla chips och dip! Äkta fredagsmyys!
Slut för denna gång, ikväll kommer fruktsallad hem till mig! :) Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Ingen Onsala idag! :(

2009-12-12 @ 17:11:25
URL: http://thereseszanto.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHHAHAHHA GÖÖTT!

2009-12-13 @ 15:46:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0