Kväll

Ja jo ibland kanske jag tror att jag kan liiite för mycket..
Haha har precis målat den första klänningen i Muse kollektionen, och skulle sy upp en liten miniatyrprov. Det gick sådär kan man väl säga :p Men åh jag måste sakta ner och inte göra så himla svåra saker från början, det kommer ju! Så den klänningen skall nog kasseras, eller så sparar jag den och lägger upp på bloggen för att visa vad jag tänkte ge mig in på.
Tänkte bara göra ett litet kort inlägg, för jag orkar inte skriva mer.
Hej så länge! :)
Kanske borde sluta försöka mig på sånt här? Haha jag tror mig för mycket

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA, ung, talangfull och framåt? Sluta ljug nu Jesper XD HAHHAHA!

2009-12-15 @ 19:03:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0