Jullov!

YEAH Äntligen! :)
Nu är det jullov, gött som fan! Det kommer bli så oerhört skönt med lov, har verkligen väntat haha. Fast jag vet inte vad jag önskar mig än mer än pengar och en Iphone, vad finns det mer liksom? ;)
Idag hade vi avslutning mm. och höjdpunkten var såklart julklappsutdelningen! Lisette fick mitt paket, som var en Daim, en Toblerone och en Japp, och gissa om hon blev glad! :) Själv fick jag Tomteskum och en polkagris, men jag är inte så mycket för skumgummi godis, så jag bytte till mig en hel chokladtomte av Anna.
Sen var det dags för lite kabaré. Det kunde väl ha gått bättre hehe men dom var la okej :)
Har precis kommit hem efter att ha sagt hej då och så till alla och sen ätit på Subway. Ikväll blir det Jenny! Som alla redan vet, men ni måste höra det igen! Jag hoppas verkligen att kvällen blir en höjdare!
Jag har inte så mycket mer att säga just nu, hör av mig igen lite senare kanske! Här kommer lite musik och bilder :)
Paramore - Brick By Boring Brick


Disa RUSAR fram för att hämta sitt paket!



Simon(&)Ida <3


Salami/Kyckling/Ost/Sallad/Tomat/Gurka/Vitlökssås

Kommentarer
Postat av: Therese

DET VAR EN BRA DAG!

Kolla den ursexiga bilden på dig på min blogg! ;)

PUSSS

2009-12-22 @ 22:59:14
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0