Hej Mitt Vinterland... :)

Moshi Moshi.
Jag har faktiskt inte orkat skriva något på hela helgen, men va gör det? Jag skriver när jag känner för det!
Det snöar som FAN i Onsala! Vi har ett grymt snötäcke, och det bara fortsätter, så skulle det försvinna innan jul blir jag inte glad!
I lördags var vi hos våra kusiner och körde julklappsleken, jag var inte så pepp på d, men jag vann iaf 2 stiftpennor, tomtebloss och godis!
Igår gjorde jag ingenting, och det hade jag inte tänkt göra idag heller. Bara slappa och kolla på snön som faller, eller nåt ;)
Jag har en ny idé till en klänning jag ska försöka göra: Min farmor kanske har en hel rulle med vitt tyg, och min syster kom med typ tre stora stycken vitt tyll tyg, så jag tänkte sy en klänning utan band som slutar en bit ovanför knäna, och sen sy på det vita spets/tyll-tyget på klänningen, det kommer nog bli bra!
Ikväll åker jag till min syster Cecilia för att kolla på film med henne, Jesper och kanske Lollo och Emma, jag vet inte riktigt. Hon har nog dåligt samvete för att hon och Louise alltid hittar på saker, och jag inte får va med. Haha och det borde hon ha! Jag känner mig utanför vafan!
Men nu ska jag äta frukost, eller kanske lunch? jaja. Hej då.
Owl City - Fireflies
Såhär var det först..

Sen WOOSCH! Börja snöa som f*n!
Maskusch <3 Snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0