God Natt

Jaa, god natt då.
Har nyss bråkat lite med pappa, Igen, mysigt. Nä men jag e van nu så jag bryr mig faktiskt inte. Varför ska jag va ledsen för att en grinig gubbe tycker att jag städar för lite och är dum mot honom? Vi lämnar det.
Idag har det inte hänt nåt särskilt, jag var grym på CS 1.6 i skolan dock. Jag börjar närma mig Therese nivå! Haha skämt åsido. Vi hade yoga på gympan idag, det var fett jobbigt. Det trodde jag aldrig, men då vet jag det!
Och så fick vi se bilder på 3 elever från våran skola som går samma linje som oss som fick åka till Florens i November och va med på en liten modevisning med sina kläder. Ärligt talat tyckte jag att deras kläder såg rätt simpla ut, inte för att jag skulle kunna sy dom på frihand nu, men jag prata med Therese och vi har båda planer på att vara minst dubbelt så bra som dom när vi går ut trean, så det blir till att kämpa!
Ska sova nu, har inte så mycket mer att skriva. Bara att det ska bli askul imorn, ska på partaj hos Jenny Blomqvist! :)
Dagens ros till Enya! Hon gör så himla skön musik, bra där Enya!
Enya - Only Time

Enya - May It Be (LOTR OST)

Enya - Orinoco Flow

Enyas slott på Irland

Kommentarer
Postat av: Frida

ja, erkänn. tyckte inte heller att kläderna var så speciella :S

ENYA!!

2009-12-19 @ 22:23:52
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0